Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

47 ηλεκτρικοί κόμβοι από την Goldfish

Τόσους    κόμβους μπορεί να  πιάσει   το   νέο μόντέλο e-Fusion  23  της γνωστής μας  Goldfish   από  την Νορβηγία.
Με επιτυχία λοιπόν έγιναν   οι πρωτες δοκιμές   του πολυτελούς τέντερ και    κατάφερε να αναπτυξει ταχύτητες μέχρι   47 κόμβους.  Σε αυτές τις δοκιμές συμπεριλαμβάνεται    και ski  για  συνεχόμενα 30 λεπτά. 
Το σύστημα προώθησης   αποτελείται  από ένα   ηλεκτρικό  μοτέρ  145 kW  της  Regen Nautic . Εχει  βάρος 45 κιλών   και έχει  τοποθετηθεί  στο σώμα  μιας Evinrude e-tec .  Η δύναμη που παράγεται είναι   ανάλογη αυτής μιαw εξωλέμβιας βενζίνης   200 ίππων , αλλά πολύ πιό  αθόρυβης και   πολυ πιό     φιλικής στο περιβάλον.
Τα  Goldfish   τα  προτιμάνε πολύ αγοραστές για  tender  σε πολυτελή γιώτ, και για  σχετικά μικρές  εκδρομές  στις κοντινές ακτές.   Η Goldfish   ανακοίνωσε  μια αυτονομία  45 μιλίων  με ταχύτητες 20 κόμβων , αλλά αυτό  που είναι  πραγματικά  αξιόλογο είναι  η τεχνολογία των   μπαταριών  ιόντων λιθίου  όπου αν  και η συνολική   χωρητικότητα  τους είναι  26kWh  χρειάζονται μόνο  30  λεπτά   για να φορτισθούν πλήρως 
















Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Seven marine 557 , επιτέλους στο νερό!!!


Είναι  η  μεγαλύτερος εξωλέμβιος   κινητήρας στον κόσμο και  εντυπωσίασε  όλο τον κόσμο όταν πρωτοπαρουσιάστηκε   στο   http://varkes.blogspot.com/2011/02/blog-post.html
Από τότε  οι πληροφορίες ήταν ελαχιστες για  τον νέο κινητήρα.  Πρόσφατα  ενα  νέο  βίντεο στο  site  του κατασκευαστή Seven Marine     μας επιτρέπει να  τις  δούμε   στο νερό και φορεμένες σε ένα  στεπάτο Interpid  370   .   
Απολάυστε το λοιπόν   και...  ελπίζουμε  ότι συντομα   περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά  με την απόδωση   θα είναι  διαθέσιμες .







Δημοφιλείς αναρτήσεις