Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Cigarette & Ducati






Φαίνεται ότι η Ducati θέλει να τοποθετήσει το σήμα της παντού και η θάλασσα δεν αποτελεί εξαίρεση.

Μπορεί κάποτε η ιταλική εταιρία να παρήγαγε μικρούς σε ιπποδύναμη δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες αλλά η τωρινή της παρουσία δεν έχει καμία σχέση με κατασκευή σκάφους ή κινητήρα. Η συνεργασία της με την πρωταθλήτρια στους αγώνες σκαφών τύπου “σφήνα”, Cigarette, έφερε το εικονιζόμενο “Cigarette Racing 42X Ducati Edition Racing Boat”.

Το νέο Cigarette 42’ (feet - πόδια), 11,5 μέτρων, είναι ένα καθαρά αγωνιστικό σκάφος που οι περισσότεροι ίσως θυμούνται από τα επεισόδια προηγούμενων δεκαετιών του Miami Vice. Το συγκεκριμένο σκάφος είναι νέο μοντέλο, με γάστρα που διαθέτει δύο steps (σκαλοπάτια) τα οποία αερίζουν το κάτω μέρος του σκάφους για ταχύτερο πλανάρισμα. Διαθέτει δύο κινητήρες της Mercruiser με απόδοση 1100 ίππων ο καθένας, οι οποίοι καίνε… βενζίνη (…τόνους!!). Διαθέτει αγωνιστικά “πόδια” της Mercury με ειδική σχεδίαση για μειωμένη αντίσταση στο νερό και εξάφτερες προπέλες.
Η ταχύτητα του συγκεκριμένου σκάφους ξεπερνάει τα 120 μίλια (περίπου 100knots) το οποίο είναι νούμερο που φτάνουν κυρίως αγωνιστικά σκάφη.

Τα χρώματα της Ducati βρίσκονται παντού, τόσο στην εξωτερική επιφάνεια της γάστρας δίνοντας ένα διαφορετικό στόλισμα στο κατάλευκο Cigarette. Το εσωτερικό του, όπως τα δερμάτινα καθίσματα, η πρυμνιά ξαπλώστρα όσο και τα δέρματα της καμπίνας, φέρουν το λογότυπο της Ducati. Η ποιότητα είναι εφάμιλλη και η τιμή… μη ανακοινώσιμη μιας και τα Cigarette ξεκινούν από τις 300.000euro τα “μικρά”, με δύο εσω – έξω κινητήρες Mercruiser Magnum 502 ίππων έκαστος.

Φήμες θέλουν τους δύο αναβάτες της Ducati, Valentino Rossi και Nicky Hayden να εμφανίζονται με δύο τέτοια Cigarette στον αγώνα του Philip Island που βρίσκεται δίπλα στη θάλασσα!

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

557 άλογα από 6162 κυβικά





Σήμερα τελικά η "seven - marine" έδωσε στην δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για τον νέο κινητήρα


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο557
Ιπποδύναμη557 hp @ 5400 RPM
Ροπή 550 lb-ft (745Nm)
Υλικό κινητήρα 100% αλλουμίνιο
Engine Configuration90 degree V8
Κυβισμός6162cc (376ci)
ΔιάμετροςxΔιαδρομή103.25 x 92mm
Συμπίεση9.1:1
Induction System1.9 L TVS supercharged and intercooled
Συστημα ψύξηςΚλειστό κύκλωμα
Fuel SystemReturnless center feed Multi-Point Injection (MPI) with stainless steel fuel rail
Στροφές5500 RPM
Σύστημα διεύθηνσηςIntegrated hydraulic power steering
ΛίπανσηWet sump
Oil Capacity8 qt
Ignition8 coil digital ignition
Alternator12V 150A
TrimPower trim and tilt
Gear ShiftElectronically controlled wet clutch
ExhaustStainless manifolds with dual overboard exhaust
Shaft Length20 in (508 mm)
25 in (635mm)
30 in (762mm)
RotationCW and CCW
Trim and Tilt Range-5 degrees to 67 degrees


Recommended Fuel89 octane compatible; 92 octane recommended for maximum performance under all conditions
Μείωση 1.70, 1.75, 1.85
Βάρος 1000 Lb (454 Kg)


Eίναι η πρώτη εξωλέμβια στον κόσμο που μπορεί χειρισμός της να γίνει και με joystick .
Ένας άλλος τομέας εξέλιξης που προέκειψε από την συνεργασία με την ZF είναι η ελεγχόμενη μετάδοση δίσκου συμπλέκτη, ο οποίος ελέγχεται από υπολογιστή και επιτρέπει την ομαλή, μετατόπιση και πλήρη έλεγχο της ταχύτητας σε όλο το φάσμα των στροφών.

περισσότερες πληροφορίες εδώ http://seven-marine.com/

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Ο δυνατότερος εξωλέμβιος κινητήρας στον κόσμο



Όπως το λέει και ο τίτλος πρόκειται για τον πιό δυνατό εξωλέμβιο κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ.
557 άλογα από V8 small blog κινητήρα της GM . Περισσότερα από 200 άλογα διαφορά από ότι κατασκευάζεται μέχρι σήμερα.
Ο κινητήρας θα πρωτοπαρουσιαστεί σε σκάφος Interpid στο ναυτικό σαλόνι του Μαϊάμι που ξεκινάει αύριο στις 17 Φεβρουαρίου 2011.

Σύντομα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες γιαυτό το όμορφο τέρας ...... ΄γιαυτό μείνετε συντονισμένοι στο www.varkes.blogspot.com










Δημοφιλείς αναρτήσεις