Σήμερα τελικά η "seven - marine" έδωσε στην δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για τον νέο κινητήρα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο | 557 |
Ιπποδύναμη | 557 hp @ 5400 RPM |
Ροπή | 550 lb-ft (745Nm) |
Υλικό κινητήρα | 100% αλλουμίνιο |
Engine Configuration | 90 degree V8 |
Κυβισμός | 6162cc (376ci) |
ΔιάμετροςxΔιαδρομή | 103.25 x 92mm |
Συμπίεση | 9.1:1 |
Induction System | 1.9 L TVS supercharged and intercooled |
Συστημα ψύξης | Κλειστό κύκλωμα |
Fuel System | Returnless center feed Multi-Point Injection (MPI) with stainless steel fuel rail |
Στροφές | 5500 RPM |
Σύστημα διεύθηνσης | Integrated hydraulic power steering |
Λίπανση | Wet sump |
Oil Capacity | 8 qt |
Ignition | 8 coil digital ignition |
Alternator | 12V 150A |
Trim | Power trim and tilt |
Gear Shift | Electronically controlled wet clutch |
Exhaust | Stainless manifolds with dual overboard exhaust |
Shaft Length | 20 in (508 mm) 25 in (635mm) 30 in (762mm) |
Rotation | CW and CCW |
Trim and Tilt Range | -5 degrees to 67 degrees |
Recommended Fuel | 89 octane compatible; 92 octane recommended for maximum performance under all conditions |
Μείωση | 1.70, 1.75, 1.85 |
Βάρος | 1000 Lb (454 Kg) |
Eίναι η πρώτη εξωλέμβια στον κόσμο που μπορεί χειρισμός της να γίνει και με joystick .
Ένας άλλος τομέας εξέλιξης που προέκειψε από την συνεργασία με την ZF είναι η ελεγχόμενη μετάδοση δίσκου συμπλέκτη, ο οποίος ελέγχεται από υπολογιστή και επιτρέπει την ομαλή, μετατόπιση και πλήρη έλεγχο της ταχύτητας σε όλο το φάσμα των στροφών.
περισσότερες πληροφορίες εδώ http://seven-marine.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου