Δύσκολα μπορεί ενα σκάφος να ξεχωρίσει αφού σχεδόν τα εχουμε δει όλα... η.. τουλάχιστον τις τάσεις της εποχής.
Εδώ όμως έχουμε ενα σκάφος από την Γαλλία που ακολουθεί τις πιό συγχρονες τάσεις της εποχής στο σχεδιασμό της γάστρας, του ντεκ ακόμη και χρωματικά, όμως είναι και.... ερπυστριοφόρο.
Αυτοκίνητο σκάφος λοιπόν με εναν κινητήρα 40 ίππων για την μετακίνηση στην στεριά και ένας 300αρι για την θάλασσα για ταχύτητες μέχρι 36 κόμβους . Ολα αυτά σε 8,90 μέτρα χωρίς να διαφέρει σημαντικά σε βάρος από αλλα στα μέτρα του.
Μάλον τα "sealegs" βρήκαν ισχυρό αντίπαλο
Εδώ όμως έχουμε ενα σκάφος από την Γαλλία που ακολουθεί τις πιό συγχρονες τάσεις της εποχής στο σχεδιασμό της γάστρας, του ντεκ ακόμη και χρωματικά, όμως είναι και.... ερπυστριοφόρο.
Αυτοκίνητο σκάφος λοιπόν με εναν κινητήρα 40 ίππων για την μετακίνηση στην στεριά και ένας 300αρι για την θάλασσα για ταχύτητες μέχρι 36 κόμβους . Ολα αυτά σε 8,90 μέτρα χωρίς να διαφέρει σημαντικά σε βάρος από αλλα στα μέτρα του.
Μάλον τα "sealegs" βρήκαν ισχυρό αντίπαλο
SPECIFICATIONS IGUANA 29Length overall Maximal beam Hull draught Full height Fuel Tank Passengers Full weight Maximal speedMARINE PROPULSIONOutboard version: Hybrid version | 29 ft 8.2 ft 1.5 ft 8 ft 910 Gallons (UK) 10 4,400 lbs 35 knots 300 Hp 300 Hp |