Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010
Allure of Seas... το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου
Σήμερα (1η Δεκεμβρίου 2010) ξεκινάει το πρώτο του ταξίδι στην Καραϊβική το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου το "Allure of the Seas" .
Στην πραγματικότητα είναι 5 εκατοστά μεγαλύτερο από το δίδυμο κρουαζιερόπλοιο Oasis of the Seas που ήδη ταξιδεύει χιλιάδες ευχαριστημένους επιβάτες.
Δεκαέξι ντεκ , με 2700 δωμάτια για 5400 επιβάτες ,σίγουρα είναι κάτι εντυπωσιακό .
Το πλοίο ανήκει στην Royal Caribbean που συνεργάστηκε με την Dreamworks και έτσι όλοι οι χαρακτήρες της όπως το Kung Fu Panda, οι ήρωες της Μαγαδασκάρης και ο Shrek θα βρίσονται στο πλοίο για να συντροφεύουν και να διασκεδάζουν τους επιβάτες. οι τιμές για μια επταήμερα κρουαζιέρα ξεκινάνε από 900 δολάρια μέχρι περίπου 3000 ανάλογα τον τύπο της καμπίνας και την εποχή.
Για να μάθετε ιστιοπλοϊα στον κήπο σας
Λέγεται "sailing maker" και όπως λέει ο κατασκευαστής του, είναι η λύση για τους ιστιοπλοϊκούς ομίλους για να μπορούν τα μέλη να προπονούνται άσχετα με τις καιρικές συνθήκες.
Ένας αρκετά μεγάλος ανεμιστήρας και ένα προηγμένο σύστημα εξομοιωτή ιστιοπλοϊας μας δημιουργεί όλες τις συνθήκες για πλεύση 360 μοιρών.
Πολλοί ιστιοπλοϊκοι όμιλοι στην Ευρώπη βρίσκουν την ιδέα ενδιαφέρουσα .
http://www.sailingmaker.com
Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010
θαλασσινό ατύχημα με δύο νεκρούς στις ΗΠΑ
Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και δύο τραυματίστηκαν στο Μαιάμι (ΗΠΑ) στις 29/11/2010 , όταν δύο ταχύπλοα catamaran σκάφη συγκρούσθηκαν για άγνωστο προς το παρόν λόγο. Τα δύο σκάφη είναι πραγματικά γρήγορα, και μπορούν να φθάσουν και τα 150 μίλια την ώρα. Οι αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο μιας άτυπης κόντρας σαν το αίτιο της σύγκρουσης . Ίσως να είναι μακρυά από εμάς και να μην μας επηρεάζει, όμως τα μέτρα ασφαλείας στην θάλασσα πρέπει να τηρούνται σχολαστικά. Ακόμη δεν πρέπει να ακολουθούμε κάποιον από πίσω σε πολύ μικρή απόσταση, αφού ανά πάσα στιγμή μπορεί να κόψει απότομα και να περάσουμε από επάνω του .
http://cbs4.com/local/boating.fatality.accident.2.2026980.html
http://cbs4.com/local/boating.fatality.accident.2.2026980.html
Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010
Ξεχειμώνιασμα εξωλέμβιου τετράχρονου κινητήρα
Βημα πρώτο! : Αλλάξτε τα λάδια!
Οι περισσότεροι κατασκευαστές προτείνοην αλλαγή λαδιών κάθε 50 ώρες αν τα λάδια που χρησιμοποιήτε είναι απλά. Με καλύτερα συνθετικά μπορείτε να φθάσετε τις 100 ώρες. Αλλάόπως και να έχει και στις δύο περιπτώσεις καλύτερα να αλλάζονται τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο, άσχετα με το πόσες ώρες έχει γράψει ο εξωλέμβιος κινητήρας.
Καλύτερα λοιπόν να αλλάζουμε το λάδι πριν την αποθήκευση του σκάφοους μας για τον χειμώνα. Φρέσκο λάδι ( αλλαγή) εξαφανίζει την υγρασία και τυχόν καυσιμο που μπορεί να εχει περάσει στο καρτερ, όπως και διάφορα κατάλοιπα. Πολλά προβλήματα μπορούν να δημιουργηθούν στον κινητήρα λόγω της αυξημένης στάθμης των λαδιών.
Στον δείκτη στάθμης λαδιου των εξωλεμβίων η στάθμη πρέπει να βρίσκεται στην μέση του δείκτη.
"
Βήμα δεύτερο: Αλλάξτε το λιπαντικό ( βαλβολίνες) στο κάτω μέρος του ποδιού.
Τώρα είναι η ώρα να αφαιρέσετε το παλιές βαλβολίνες και να προσθέσετε νέες. Συνθετικό λιπαντικό βοηθάει το κιβώτιο να μην αναπτύσσει μεγάλες θερμοκρασίες και επίσης είναι πιό ανθεκτικό στην υγρασία. Είναι λίγο πιό ακριβό αλλά αξίζει !
Βήμα τρίτο : Γεμίστε το σκάφος με φρέσκα καυσιμα!
Αυτό το βήμα είναι πολυ σπουδαίο . Τα περισσότερα προβλήματα στις τετράχρονες, προέρχονται από τα καύσιμα. Επειδή οι τετράχρονες χρησιμοποιούν λιγότερα καύσιμα, πολλοί προτιμούν να κρατήσουν την βενζίνη για τον επόμενο χρόνο, αλλά μην το κάνετε . Το καύσιμο δεν μπορεί να κρατήσει τόσο πολύ, χάνει τα οκτάνιά του στη διάρκεια του χειμώνα. Γιαυτό αδειάστε τα τεποζιτά σας όσο πιό πολύ μπορείτε στο τέλος του καλοκαιριού, βάλτε στο καύσιμο που έμεινε μέσα ένα σταθεροποιητή, και ξαναγεμίστε το την άνοιξη.
Για το τρέιλερ
Ελέγξτε αν τα ρουλεμάν του τρέιλερ είναι σε καλή κατάσταση. Δεν υπάρχει πιό πυληρή είκονα αό ένα σκάφος πάνω σε τρέιλερ στο οποίο του έχει φύγει ο τροχός. Είδικά όταν δείτε την ρόδα σας να σας προσπερνάει
Γρασάρετε τα ρουλεμάν. Αν έχετε μοντέλα με υγρή λίπανση, κοιτάξτε ώστε το ύψος του λαδιού να είναι μέχρι τη μέση στο ματάκι. Αλλάξτε το λάδι κάθε δύο χρόνια.
"
Βήμα δεύτερο: Αλλάξτε το λιπαντικό ( βαλβολίνες) στο κάτω μέρος του ποδιού.
Τώρα είναι η ώρα να αφαιρέσετε το παλιές βαλβολίνες και να προσθέσετε νέες. Συνθετικό λιπαντικό βοηθάει το κιβώτιο να μην αναπτύσσει μεγάλες θερμοκρασίες και επίσης είναι πιό ανθεκτικό στην υγρασία. Είναι λίγο πιό ακριβό αλλά αξίζει !
Βήμα τρίτο : Γεμίστε το σκάφος με φρέσκα καυσιμα!
Αυτό το βήμα είναι πολυ σπουδαίο . Τα περισσότερα προβλήματα στις τετράχρονες, προέρχονται από τα καύσιμα. Επειδή οι τετράχρονες χρησιμοποιούν λιγότερα καύσιμα, πολλοί προτιμούν να κρατήσουν την βενζίνη για τον επόμενο χρόνο, αλλά μην το κάνετε . Το καύσιμο δεν μπορεί να κρατήσει τόσο πολύ, χάνει τα οκτάνιά του στη διάρκεια του χειμώνα. Γιαυτό αδειάστε τα τεποζιτά σας όσο πιό πολύ μπορείτε στο τέλος του καλοκαιριού, βάλτε στο καύσιμο που έμεινε μέσα ένα σταθεροποιητή, και ξαναγεμίστε το την άνοιξη.
Βήμα τέταρτο:
Βγάλτε την προπέλλα!
Μην ξεχάσετε το μέρος της εξωλέμβιας σας που σπρώχνει όλο το σκάφος. Βάλτε γράσο στον άξονα. Ελέγξτε για τυχόν κτυπήματα . Αν είναι χτυπημένη, μπορεί να προξενεί κραδασμούς και θα προξενήσει σοβαρότερη ζημιά στο πόδι , ακόμη θα σας αυξήσει την κατανάλωση, και θα μειωθεί η ταχύτητά σας. Κατά την διάρκεια του χειμώνα έχετε όλο τον χρόνο να "φροντίστε" την προπέλλα σας.
Πέμπτο Βήμα!
Ελέγξτε τις μπαταρίες!
Σιγουρεψετε ότι οι μπαταρίες σας είναι φορτισμένες 100%. Είναι καλή ιδέα να τις βγάλετε εντελώς από το σκάφος και μιά φορά τον μήνα να τις φορτίζετε. . Μιά μόνιμα φορτισμένη μπαταρία έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ακόμη τις προστατευουμε από τυχόν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες τον χειμώνα.
Μην ξεχάσετε το μέρος της εξωλέμβιας σας που σπρώχνει όλο το σκάφος. Βάλτε γράσο στον άξονα. Ελέγξτε για τυχόν κτυπήματα . Αν είναι χτυπημένη, μπορεί να προξενεί κραδασμούς και θα προξενήσει σοβαρότερη ζημιά στο πόδι , ακόμη θα σας αυξήσει την κατανάλωση, και θα μειωθεί η ταχύτητά σας. Κατά την διάρκεια του χειμώνα έχετε όλο τον χρόνο να "φροντίστε" την προπέλλα σας.
Ελέγξτε τις μπαταρίες!
Σιγουρεψετε ότι οι μπαταρίες σας είναι φορτισμένες 100%. Είναι καλή ιδέα να τις βγάλετε εντελώς από το σκάφος και μιά φορά τον μήνα να τις φορτίζετε. . Μιά μόνιμα φορτισμένη μπαταρία έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ακόμη τις προστατευουμε από τυχόν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες τον χειμώνα.
Αν τις αφήσετε στο σκάφος , κλείσετε τον γενικό διακόπτη η ακόμη βγάλετε τον πόλο αν υπάρχουν οργανα συνδεδεμένα πριν τον γενικό.
Βήμα έκτο!
Γρασάρετε ότι γρασαδοράκια εχει ο κινητήρας σας. Συνήθως δεν τους δίνουμε σημασία , αλλά ο ρόλος τους είναι πολύ σπουδαίος.
Ελέξτε το συστημα ψύξης του κινητήρα πριν τον βγάλετε από το νερό, και ειδικά την άνοιξη, και σιγουρέψετε ότι αρκετό νερό ψύξης τρέχει από τον κινητήρα.
Βήμα έκτο!
Γρασάρετε ότι γρασαδοράκια εχει ο κινητήρας σας. Συνήθως δεν τους δίνουμε σημασία , αλλά ο ρόλος τους είναι πολύ σπουδαίος.
Ελέξτε το συστημα ψύξης του κινητήρα πριν τον βγάλετε από το νερό, και ειδικά την άνοιξη, και σιγουρέψετε ότι αρκετό νερό ψύξης τρέχει από τον κινητήρα.
Για το τρέιλερ
Ελέγξτε αν τα ρουλεμάν του τρέιλερ είναι σε καλή κατάσταση. Δεν υπάρχει πιό πυληρή είκονα αό ένα σκάφος πάνω σε τρέιλερ στο οποίο του έχει φύγει ο τροχός. Είδικά όταν δείτε την ρόδα σας να σας προσπερνάει
Γρασάρετε τα ρουλεμάν. Αν έχετε μοντέλα με υγρή λίπανση, κοιτάξτε ώστε το ύψος του λαδιού να είναι μέχρι τη μέση στο ματάκι. Αλλάξτε το λάδι κάθε δύο χρόνια.
Νέος εξωλέμβιος κινητήρας Tohatsu TLDI 75
Ο νέος εξωλέμβιος κινητήρας Tohatsu 75 tldi έρχεται να αντικαταστήσει το παλιό μοντέλο 70 tldi.
Έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τον μεγαλύτερο αδελφό του 90 tldi ό όποίος και αυτός παρουσιάστηκε πέρυσι.
Υπόσχεται μεγάλη οικονομία καυσίμου και λαδιού και άφθονη δύναμη και όλα αυτά με μηδαμινές εκπομπές ρύπων λόγο του συστήματος άμεσου ψεκασμού TLDI.
Ο κινητήρας σαςδίνει την δυνατότητα να ρυθμίσετε τις στροφές του ρελαντί ( χρησιμο για την συρτή) στις 700, 800 και 900 στροφές.
Σχετικά με την αξιοπιστία του, το όνομα και η ιστορία της Tohatsu εγγυάται απροβλημάτιστη χρήση για πάρα πολλά χρόνια.
Η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.
Model / MD75 | ||
Τύπος | TLDI(Two-Stroke Low-Pressure Direct Fuel Injectionj | |
Μέγιστη ιπποδύναμη | HP (kw) | 75 (56) |
Μέγιστες στροφές | rpm | 5150-5850 |
Κατανάλωση | L/Hr (gal/Hr) | 22 (5.79) |
Αριθμός κιλύνδρων | 3 | |
Διάμετρος Χ διαδρομή | mm (in) | 86 x 72.7 (3.39 x 2.86) |
Κυβικά | cc (Cu in) | 1267 (77.3) |
Λίπανση | Auto Mixing (Electrical oil pump) | |
Εκκίνηση | Electric starter | |
Μπουζί | NGK IZFR5J | |
Βάρος | Kgs | 143 |
Ανορθωτής | 12V 490W 40A | |
Λάδι | Premium TCW-3 2-Stroke oil | |
χωρητικότης λαδιού | L (gal) | 4 (1.06) |
Τεπόζιτο | L (gal) | Option 25 (6.6) |
Χειρισμός | Remote control | |
Μείωση | 2.33 (12:28) | |
Καυσαέρια | EPA & CARB 3-Star |
Θύελλα ++
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Όπως το λέει και ο τίτλος πρόκειται για τον πιό δυνατό εξωλέμβιο κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ. 557 άλογα από V8 small ...
-
Ούτε φουσκωτό ούτε πλαστικό... δηλ πλαστικό με μπαλόνια. Εξυπνη συνταγη για την ΙΒΙΖΑ που έβαλε μπαλόνια στην γνωστή και καταξιωμ...
-
Λέγαμε παλιά ότι βγήκαν τα ψάρια στην στεριά... αλλά και οι βάρκες δεν πάνε πίσω ! Στο 'Αμστερνταμ ενα φουσκωτό Sealegs έ...