Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011
Evinrude made in Japan?
Μία νέα συνεργασία ξεκίνησε μεταξύ ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές εξωλεμβίων , της Evinrude ( Bombardier) και του Ιαπωνα κατασκευαστή εξωλέμβιων κινητήρων Tohatsu .
Η Evinrude προς το παρόν κατασκευάζει μόνο δίχρονους κινητήρες προηγμένης τεχνολογίας από 15 ίππους μέχρι 300. Επειδή όμως η αγορά ζητάει και μικρότερους θαλάσσιους κινητήρες , η Tohatsu ανέλαβε να κατασκευάζει για την Εvinrude τετράχρονους κινητήρες από 3,5 ίππους έως 15 ίππους.
Τα αποτελέσματα της νέας αυτής συνεργασίας θα είναι διαθέσιμα από τις αρχές του 2012. Ελπίζουμε ότι και τιμολογιακά θα είναι όπως τα αδελφάκια τους, δηλ. τα Τohatsu.
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011
Πρώτο ταξίδι... έτυχε ναύλος για τον βυθό.
Στις 19 Σεπτεμβρίου ενα πολυτελές σκάφος αναψυχής που μπορεί να μεταφέρει 80 επιβάτες βυθίστηκε την πρωτη φορά που ήρθε σε επαφή με το νερό στην πόλη Lanzhou στην επαρχία Gansu της Κίνας .
Συγκεκριμένα το σκάφος ονομάζεται " SS Jiugang" εχει μήκος 32,4 μέτρα, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι 22 χιλιόμετρα και κόστισε 2,5 εκατομύρια δολλάρια .
Ο λόγος της βύθισης ήταν ο κακός υπολογισμός του βάθους του νερού την ώρα της καθέλκυσης , ώστε το σκάφος να πάρει μεγαλύτερη κλίση και το νερό να μπει μέσα.
Το σκάφος την 2η Οκτωβρίου ανελκύστηκε και τωρα γίνονται σε αυτό οι απαραίτητες επισκςυές και θα ξαναπέσει με "προσοχή" τον επόμενο μήνα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Όπως το λέει και ο τίτλος πρόκειται για τον πιό δυνατό εξωλέμβιο κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ. 557 άλογα από V8 small ...
-
Ούτε φουσκωτό ούτε πλαστικό... δηλ πλαστικό με μπαλόνια. Εξυπνη συνταγη για την ΙΒΙΖΑ που έβαλε μπαλόνια στην γνωστή και καταξιωμ...
-
Λέγαμε παλιά ότι βγήκαν τα ψάρια στην στεριά... αλλά και οι βάρκες δεν πάνε πίσω ! Στο 'Αμστερνταμ ενα φουσκωτό Sealegs έ...