Τόσους κόμβους μπορεί να πιάσει το νέο μόντέλο e-Fusion 23 της γνωστής μας Goldfish από την Νορβηγία.
Με επιτυχία λοιπόν έγιναν οι πρωτες δοκιμές του πολυτελούς τέντερ και κατάφερε να αναπτυξει ταχύτητες μέχρι 47 κόμβους. Σε αυτές τις δοκιμές συμπεριλαμβάνεται και ski για συνεχόμενα 30 λεπτά.
Το σύστημα προώθησης αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 145 kW της Regen Nautic . Εχει βάρος 45 κιλών και έχει τοποθετηθεί στο σώμα μιας Evinrude e-tec . Η δύναμη που παράγεται είναι ανάλογη αυτής μιαw εξωλέμβιας βενζίνης 200 ίππων , αλλά πολύ πιό αθόρυβης και πολυ πιό φιλικής στο περιβάλον.
Τα Goldfish τα προτιμάνε πολύ αγοραστές για tender σε πολυτελή γιώτ, και για σχετικά μικρές εκδρομές στις κοντινές ακτές. Η Goldfish ανακοίνωσε μια αυτονομία 45 μιλίων με ταχύτητες 20 κόμβων , αλλά αυτό που είναι πραγματικά αξιόλογο είναι η τεχνολογία των μπαταριών ιόντων λιθίου όπου αν και η συνολική χωρητικότητα τους είναι 26kWh χρειάζονται μόνο 30 λεπτά για να φορτισθούν πλήρως
Με επιτυχία λοιπόν έγιναν οι πρωτες δοκιμές του πολυτελούς τέντερ και κατάφερε να αναπτυξει ταχύτητες μέχρι 47 κόμβους. Σε αυτές τις δοκιμές συμπεριλαμβάνεται και ski για συνεχόμενα 30 λεπτά.
Το σύστημα προώθησης αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 145 kW της Regen Nautic . Εχει βάρος 45 κιλών και έχει τοποθετηθεί στο σώμα μιας Evinrude e-tec . Η δύναμη που παράγεται είναι ανάλογη αυτής μιαw εξωλέμβιας βενζίνης 200 ίππων , αλλά πολύ πιό αθόρυβης και πολυ πιό φιλικής στο περιβάλον.
Τα Goldfish τα προτιμάνε πολύ αγοραστές για tender σε πολυτελή γιώτ, και για σχετικά μικρές εκδρομές στις κοντινές ακτές. Η Goldfish ανακοίνωσε μια αυτονομία 45 μιλίων με ταχύτητες 20 κόμβων , αλλά αυτό που είναι πραγματικά αξιόλογο είναι η τεχνολογία των μπαταριών ιόντων λιθίου όπου αν και η συνολική χωρητικότητα τους είναι 26kWh χρειάζονται μόνο 30 λεπτά για να φορτισθούν πλήρως